قوانین گناوه لپتاپ از جمله فروش و خدمات پس از فروش و ارسال محصولات خریداری شده از طریق فروشگاه به شرح زیر می باشد
با توجه به قوانین موجود در فروش اینترنتی ، خرید از ما منوط به پذیرش اساسنامه ماست
اطلاعات مندرج در سایت را با ما تایید بفرمایید و صفحه راهنمای خرید را پیش از خرید مطالعه بفرمایید
تمامی پرداخت ها از طریق درگاه امن زرین پال انجام خواهد بود .
هزینه ارسال
فروشگاه گناوه لپتاپ تمام تلاش خود را جهت بسته بندی و روش ارسال مناسب میکند ولی هزینه مذکور و ارسال بر عهده مشتری می باشد و روش ارسال با خود شما هماهنگ می شود.ما مسئولیتی در قبال تضمین ارسال محصولات نداریم(شامل خرید،بازگشت و گارانتی)
ارسال در گارانتی
کالای برگشتی خود را قبل از اتمام مدت زمان گارانتی و با بسته بندی و شرح کامل مشکل و ایراد فنی و تنها به ادرس ما ارسال نمایید.(تذکر:در صورت برگشت کالا به هر ادرسی غیر از ادرس ما ،هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد)
مدت گارانتی با توجه به توافق طرفین بوده و مقدار ثابت و بصورت کتبا اعلام میشود .
شرایط گارانتی
هرگونه دستکاری و باز شدن لیبل گارانتی تنها به معنای ابطال ضمانت می باشد(در صورت نبود لیبل و وجود لیبل تشخیص کارشناسان گناوه لپتاپ ملاک میباشد)
همکاران عزیز،لطفا در مدت زمان توافق گارانتی نسبت به چک و تست کامل دستگاه های خود اقدام نمایید و در صورت وجود مشکل ،قبل از پایان این زمان کالای خود را برگشت دهید.(تذکر:حتی یک روز پس از اتمام زمان گارانتی ، هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد.)
شرایط عدم قبول گارانتی
به دلیل اینکه دستگاه ها همه استوک و دست دوم هستند،بنابراین خط و خش، شکستگی جزیی و در حد عرف یا هاله های خیلی ریز در صفحه مانیتور جزیی از دستگاه های دسته دوم هستند و با توجه به قیمت از نظر ظاهر قابل مقایسه با دستگاه های نو نمی باشد.پس برگشت کالا به این دلایل قابل قبول نیست.(به تشخیص کارشناسان ما)
تعویض و تعمیر لپ تاپ
همچنین توجه داشته باشید که گارانتی ما شامل تست و تعویض میباشد و در صورت قبول گارانتی از جانب ما تنها کالا تعویض شده و برگشت پول امکان پذیر نمی باشد .
زمان ارسال کالا
زمان ارسال بستگی به نحوه انتخاب شما و وجود جنس دارد و عموما از 24 ساعت کاری الی 72 ساعت کاری میباشد
احیانا این زمان ممکن است بیشتر شود و دیر کرد ارسال جنس موجب فسخ قرار از جمله خرید و ادعایی از جانب خریدار نمیشود